Dřív jsem si o reklamních předmětech myslela svoje. Že je to jen zbytečný harampádí, co končí někde na dně šuplíku. Dostala jsem kdysi pár propisek a přívěsků, co ani nepsaly nebo se rozpadly po týdnu. Tak jsem si říkala, že tohle není cesta, jak se někde zapsat nebo někoho zaujmout. Ale člověk míní a zkušenost mění. Začala jsem podnikat, malá firma, pár klientů, všechno ručně. První rok byl dost těžký a hledala jsem způsoby, jak dát o sobě vědět, ale zároveň neutratit majlant. Online reklama mě zklamala. Peníze fuč a efekt skoro žádný. Pak mi jedna známá řekla, ať zkusím reklamní předměty https://www.promodarky.cz/kategorie/reklamni-predmety/.

krabička s reklamním předmětem

Prý levný, jednoduchý, a hlavně to funguje. No, byla jsem skeptická, ale řekla jsem si, že tomu dám šanci. Objednala jsem pár desítek kvalitních propisek s logem, pár hrnků a bločků. Nic extra drahého, ale vypadalo to hezky. A světe div se, ty propisky si lidi nechali. Dokonce se mi ozvali dva noví klienti s tím, že viděli moje logo na stole u kolegy. A já si říkala, že to asi opravdu funguje. Postupně jsem přidala další věci. Třeba plátěné tašky, klíčenky, antibakteriální gely s potiskem. A každý rok si na něco vzpomenu a nechám vyrobit novou várku. Dávám je zákazníkům, partnerům, ale taky na akce, kde se prezentujeme.

reklama

A lidi si to berou rádi. Je to milé, praktické a pořád je to lepší než jen nějaký leták, co skončí v koši. Dneska už vím, že dobrý reklamní předmět není o tom, že rozdám tisíc plastových placek. Je to o tom, že si někdo vezme kvalitní propisku, kterou bude používat, a při každém použití si vzpomene na mě nebo moji firmu. A to je podle mě to nejcennější. Zůstat lidem v paměti bez toho, abych jim něco nutila. Takže jestli podnikáš, máš firmu nebo jsi zodpovědná za marketing, tak tohle fakt doporučuju aspoň to zkusit. Není to žádná velká věda, a když vybereš něco, co lidem dává smysl, tak se ti to mnohonásobně vrátí.



Dřív jsem si o reklamních předmětech myslela svoje. Že je to jen zbytečný harampádí, co končí někde na dně šuplíku. Dostala jsem kdysi pár propisek a přívěsků, co ani nepsaly nebo se rozpadly po týdnu. Tak jsem si říkala, že tohle není cesta, jak se někde zapsat nebo někoho zaujmout. Ale člověk míní a zkušenost mění. Začala jsem podnikat, malá firma, pár klientů, všechno ručně. První rok byl dost těžký a hledala jsem způsoby, jak dát o sobě vědět, ale zároveň neutratit majlant. Online reklama mě zklamala. Peníze fuč a efekt skoro žádný. Pak mi jedna známá řekla, ať zkusím reklamní předměty https://www.promodarky.cz/kategorie/reklamni-predmety/.

krabička s reklamním předmětem

Prý levný, jednoduchý, a hlavně to funguje. No, byla jsem skeptická, ale řekla jsem si, že tomu dám šanci. Objednala jsem pár desítek kvalitních propisek s logem, pár hrnků a bločků. Nic extra drahého, ale vypadalo to hezky. A světe div se, ty propisky si lidi nechali. Dokonce se mi ozvali dva noví klienti s tím, že viděli moje logo na stole u kolegy. A já si říkala, že to asi opravdu funguje. Postupně jsem přidala další věci. Třeba plátěné tašky, klíčenky, antibakteriální gely s potiskem. A každý rok si na něco vzpomenu a nechám vyrobit novou várku. Dávám je zákazníkům, partnerům, ale taky na akce, kde se prezentujeme.

reklama

A lidi si to berou rádi. Je to milé, praktické a pořád je to lepší než jen nějaký leták, co skončí v koši. Dneska už vím, že dobrý reklamní předmět není o tom, že rozdám tisíc plastových placek. Je to o tom, že si někdo vezme kvalitní propisku, kterou bude používat, a při každém použití si vzpomene na mě nebo moji firmu. A to je podle mě to nejcennější. Zůstat lidem v paměti bez toho, abych jim něco nutila. Takže jestli podnikáš, máš firmu nebo jsi zodpovědná za marketing, tak tohle fakt doporučuju aspoň to zkusit. Není to žádná velká věda, a když vybereš něco, co lidem dává smysl, tak se ti to mnohonásobně vrátí.

Back To Top