Způsobu, jak vytvořit potisk reklamních předmětů Promodarky, je opravdu hodně. Stačí jenom vybrat ten správný dárek, který bude firmu nejen dobře reprezentovat, ale i obdarovanému udělá radost. A potřebnou technologií na něho přenést navržený grafický motiv. Snad nejjednodušším způsobem, kdy je reklama digitálně ve vysokém rozlišení vytištěna, jsou samolepky, které se dají ořezem vytvarovat na potřebnou velikost a umístit na jakýkoliv reklamní předmět. Výpal je starší tisková technika, která se používá na firemní dárky, které snesou vysokou teplotu. Je jí možné využít plné barevnosti.

Reklamní tričko

Ať už na skleničky, porcelán či keramiku. Pokud je potřeba potisknout menší předměty – klíčenky, pravítka propisovací tužky – je digitální UV tisk dobrým řešením. Nejenže zaručuje vysokou kvalitu, ale oblíbený je především pro svoji rychlost. A možnost potisknout i povrchy s lehkým zakřivením. Snad nejčastěji používanou technikou potisku, pokud je rozhodnuto nabízet promodárky látkové, je transfere. Vícebarevný tisk, kterým je možné potisknout nejen batohy, tašky, zástěry, ale i fotbalové míče a výrobky z korku. Sublimační metodou lze naopak logo natisknout na hrníčky, které jsou jedním z nejoblíbenějších firemních dárků.

Dárkové propisovací tužky

Kvalitní je nejen potisk, ale navíc i vydrží vysoké teploty při mytí v myčce. Ražbou za tepla, která pomocí lisovací raznice dokáže vyrazit potřebný motiv nejen do kůže, ale i do koženky, čelní stranu diáře, peněženky či poznámkového bloku, umožňuje pigmentovou povrchovou úpravou vytvořit bezchybný potisk. Doming je 3D etiketa, na kterou se aplikuje čirá pryskyřice, čímž je vytvořena hloubka s prostorovým efektem. Zajišťující odolnost proti vnějším vlivům. Vhodný způsob potisku USB flash disku, per a klíčenek. Laserem lze dotvořit reklamní předmět ze dřeva, kůže, skla či kovu. Paprskem je do něho vypálená grafika a výsledek je vždycky bezchybný. Pokud je reklamní předmět oděvní, je možné využít výšivku. Na čepice, bundy, trička i ponožky.



Způsobu, jak vytvořit potisk reklamních předmětů Promodarky, je opravdu hodně. Stačí jenom vybrat ten správný dárek, který bude firmu nejen dobře reprezentovat, ale i obdarovanému udělá radost. A potřebnou technologií na něho přenést navržený grafický motiv. Snad nejjednodušším způsobem, kdy je reklama digitálně ve vysokém rozlišení vytištěna, jsou samolepky, které se dají ořezem vytvarovat na potřebnou velikost a umístit na jakýkoliv reklamní předmět. Výpal je starší tisková technika, která se používá na firemní dárky, které snesou vysokou teplotu. Je jí možné využít plné barevnosti.

Reklamní tričko

Ať už na skleničky, porcelán či keramiku. Pokud je potřeba potisknout menší předměty – klíčenky, pravítka propisovací tužky – je digitální UV tisk dobrým řešením. Nejenže zaručuje vysokou kvalitu, ale oblíbený je především pro svoji rychlost. A možnost potisknout i povrchy s lehkým zakřivením. Snad nejčastěji používanou technikou potisku, pokud je rozhodnuto nabízet promodárky látkové, je transfere. Vícebarevný tisk, kterým je možné potisknout nejen batohy, tašky, zástěry, ale i fotbalové míče a výrobky z korku. Sublimační metodou lze naopak logo natisknout na hrníčky, které jsou jedním z nejoblíbenějších firemních dárků.

Dárkové propisovací tužky

Kvalitní je nejen potisk, ale navíc i vydrží vysoké teploty při mytí v myčce. Ražbou za tepla, která pomocí lisovací raznice dokáže vyrazit potřebný motiv nejen do kůže, ale i do koženky, čelní stranu diáře, peněženky či poznámkového bloku, umožňuje pigmentovou povrchovou úpravou vytvořit bezchybný potisk. Doming je 3D etiketa, na kterou se aplikuje čirá pryskyřice, čímž je vytvořena hloubka s prostorovým efektem. Zajišťující odolnost proti vnějším vlivům. Vhodný způsob potisku USB flash disku, per a klíčenek. Laserem lze dotvořit reklamní předmět ze dřeva, kůže, skla či kovu. Paprskem je do něho vypálená grafika a výsledek je vždycky bezchybný. Pokud je reklamní předmět oděvní, je možné využít výšivku. Na čepice, bundy, trička i ponožky.

Back To Top